Co je Helpdesk a k čemu slouží

Helpdesk je softwarový nástroj - webová aplikace pro:

Helpdesk funguje na principu zadávání a řešení požadavků a úkolů. Na jedné straně uživatel požadavek zadá do aplikace a na druhé straně jej řešitel převezme k řešení, případně může být řešitel automaticky přiřazen.

O novém požadavku jsou řešitelé automaticky informováni e-mailem. Pro řešitele požadavků aplikace nabízí přehledné rozhraní. Díky ní mají požadavky centrálně na jednom místě, což umožní zajistit jejich zpracování, řešení, prioritizaci. Řešiteli budou přicházet pouze ty požadavky, k jejichž řešení má kompetence.

Dotazy včetně odpovědí mohou být též zveřejněny. Všichni uživatelé aplikace tak mohou sami dohledat řešení v takto vytvořené znalostní bázi.

Helpdesk usnadňuje firemní komunikaci, protože umožňuje rychlou orientaci v přidělených úkolech a uchovává záznamy o jejich řešení. Veškeré komunikační kanály slučuje v jediný. Pouze jednoduchý a přehledný online systém Helpdesk.

Systém upozorňování dokáže na všechny termíny myslet za vás. Upozorní vás na příchozí úkol, blížící se termín, aktuální termín a případně i na to, kdy to mělo být hotové.

Helpdesk lze využít externě či interně pro různé účely:

Funkce Helpdesku

Typy záznamů v helpdesku

Požadavky

Zápis vyžadující reakci řešitele - řešení. U každého požadavku se nastavuje jeho priorita a kategorie požadavku. Řešitel je k požadavku nastaven buď automaticky nebo ručně. Automatického přiřazení lze využít například pro řešitele, kteří mají na starosti určitou kategorii (např. oprava HW).

Události

Slouží k evidenci událostí ať už nahodilých, např. porucha nějakého zařízení, či úmyslných např. provedení profylaktické kontroly či údržby. Mohou i nemusí vyžadovat reakci řešitele.

Informace

Jedná se o nedatované záznamy typu návod.

Máte zájem o využívání Helpdesku?

Aplikaci Helpdesk nabízím formou služby za měsíční poplatek, jehož výše se odvíjí od počtu záznamů provedených měsíčně.
Druhá možnost je instalace na Váš server.
V každém případě Vám mohu zpřístupnit demoverzi, kde si funkcionalitu aplikace vyzkoušíte.
Aplikaci přizpůsobím na míru vašim požadavkům.

Kontakt

Máte-li zájem o využití aplikace Helpdesk či se chcete na něco zeptat, neváhejte využít následujících kontaktů:

E-mail: info(***antispam***@***antispam***)tygu(***antispam***.***antispam***)cz

Telefon: +420 737 524 456

Kontaktní formulář:

jméno e-mail nebo telefon zpráva

nastavení cookies